Erik Nijland wint aan de IJssel

Zaterdag, 25 oktober 2014

Erik Nijland heeft de 2e wedstrijd van de wintercompetitie gewonnen. De laatste weken werd er veel vis gevangen in de IJssel maar daar was vandaag weinig van te merken. Het was sprokkelen om vis te vangen. Erik ving en paar prachtige windes en werd eerste met 7.45 gram. Twee werd de oud-kampioen A. Schreurs met 5.655 gram waarbij hij ook nog enkele grote vissen verspeelde. Nieuweling Maurits Langenhof werd verdienstelijk 8e. Totaal werd er door 11 vissers ruim 33 kilo vis gevangen. Na 2 wedstrijden staan G. Jansen en G. Baan bovenaan met 97 punten waarbij G. Jansen wat meer gewicht heeft en dus eerste staat. Voor de uitslagen zie onder Wedstrijden, Uitslagen.