Gerard Baan wint ook 3e wedstrijd wintercompetitie

Zaterdag, 8 november 2014

Gerard Baan heeft na de 1e wedstrijd ook de 3e wedstrijd van de wintercompetitie van Ons Vermaak gewonnen. Deze keer aan de IJssel bij Welsum (pontje Olst). Het weer was prachtig maar de vis werkte niet mee. Het was sprokkelen om een beet te krijgen. En Gerard deed dat als beste met 10 vissen en 5.480 gram. 2e werd Gerd Jansen met 7 vissen en 5.215 gram. Erik Nijland werd ziek en verliet voortijdig het strijdtoneel. Totaal werd er door 12 vissers 79 vissen gevangen met een totaal gewicht van 28 kilo. Voor wat foto's (oa van het lostrekken van het leefnet van Arie) en de uitslagen zie onder Wedstrijden, Uitslagen.