Gert-Jan ten Hove wint 4e wedstrijd bij de Waarbeek

Zaterdag, 22 november 2014

Gert-Jan ten Hove heeft zaterdag 22 november de 4e wedstrijd van de wintercompetitie gewonnen met 9.660 gram. Dit keer in de zwaaikom van het Twentekanaal bij de Waarbeek. Door het koude weer van afgelopen week was de verwachting dat het schrapen was om een visje te vangen. Dat klopte maar door het mooie weer deed de brasem het op sommige plaatsen wel redelijk. De voorns lieten het totaal afweten. Tweede werd Wim Danneberg met 8.005 gram en H. Ligtenberg sr. werd met 2 grote brasems knap derde met 4.010 gram. Totaal werd er door 11 vissers ruim 28 kilo gevangen. Voor de eindstand is het bijzonder spannend, het gaat daarbij tussen Gerard Baan en Gerd Jansen waarbij laatstgenoemde het tussenklassement aanvoert. Zaterdag 6 december is de laatste wedstrijd waarin de beslissing zal vallen, opnieuw in de zwaaikom bij de Waarbeek. Voor de uitslag en tussenstanden (ook met aftrek van het slechtste resultaat) zie onder Wedstrijden, Uitslagen.