A. Schreurs wint 5e wedstrijd

Zaterdag, 6 december 2014

A. Schreurs heeft de 5e en laatste wedstrijd van de wintercompetitie 2014 gewonnen.

Het viswater was net zoals de vorige keer de zwaaikom bij de Waarbeek. Het was de afgelopen week winters koud en de verwachting was dan ook dat het matig zou zijn. Nou dat klopte, het was gewoon erg slecht. Van de 12 deelnemers wisten maar 6 vis te vangen. De meesten wachten nu nog op de eerste beet. Winnaar werd A. Schreurs met 3.600 gram. De strijd om de 2e plaats was direct ook de strijd om het winterkampioenschap tussen G. Jansen en G. Baan. Uiteindelijk bleek dat G. Jansen vandaag 2e was met 2.475 gram en G. Baan 3e met 2.290 gram. Door dit resultaat eindigden beiden in het eindklassement met 195 punten maar omdat G. Jansen bijna 2 kilo meer vis had gevangen werd hij de winterkampioen 2014.

Totaal werd er vandaag door 12 vissers maar 11 vissen gevangen met het totaalgewicht van 8.745 gram.

Voor de uitslag van de 5e wedstrijd en de eindstand en enkele mooie foto's zie onder Wedstrijden, Uitslagen.