G. Jansen winterkampioen 2014

Zaterdag, 6 december 2014

G. Jansen is de nieuwe winterkampioen van Ons Vermaak Rijssen.
In een spannende competitie wist hij de laatste wedstrijd zijn grootste concurrent G. Baan te verslaan met 200 gram verschil. Hierdoor eindigden beiden met hetzelfde aantal punten maar omdat G. Jansen bijna 2 kilo meer gewicht had, werd hij winterkampioen. Van harte proficiat.

De eindstand:
1e G. Jansen met 195 punten en 15.730 gram
2e G. Baan met 195 punten en 13.995 gram
3e G. J. ten Hove met 189 punten en 13.135 gram

Totaal werd er deze competitie door 15 vissers in 5 wedstrijden ruim 100 kilo vis gevangen.

Na de wedstrijd was er een gezellige erwtensoepmaaltijd waarbij de sterke verhalen los kwamen. Vooral Arie Bruggink was daarbij vaak het middelpunt van de belangstelling. Ondertussen werden de prijzen uitgereikt (met dank aan Sensas voor de prachtige prijzentafel).

Al met al konden we terugkijken op een gezellige maar qua vangsten matige wintercompetitie. Hopelijk is dat de volgende keer beter. We zien jullie graag (terug) aan de waterkant.

Voor de eindstand en enkele foto's zie onder Wedstrijden, Uitslagen.