Arie Bruggink wint met overmacht 2e wedstrijd zomercompetitie

Zaterdag, 9 mei 2015

Arie Bruggink heeft zaterdag 9 mei met overmacht de 2e wedstrijd van de zomercompetitie gewonnen. Hij ving in zijn eentje meer dan alle anderen bij elkaar namelijk ruim 25 kilo. G. Jansen werd op gepaste afstand mooi tweede met 2.820 gram. Het parcours was aan de Zijtak bij Bornerbroek op de steigers waarbij de vissers kruislings tegenover elkaar zaten. We zouden eigenlijk naar de IJssel bij Welsum maar door het hoge water moesten we uitwijken. Er waren deze keer ook weer 13 deelnemers. Het weer viel tegen, het miezerde soms en waaide hard waardoor het moeilijk met de stok vissen was. Jammer want dit is een prachtig stukje viswater dat zich prima leent voor de vaste stok. Voor wat foto's, de uitslagen en de stand zie onder Wedstrijden, Uitslagen.