H. Jansen wint 4e viswedstrijd

Donderdag, 4 juni 2015

Henry Jansen heeft de 4e wedstrijd van de zomercompetitie senioren gewonnen. We visten een thuiswedstrijd in de visvijver aan de Nijverdalseweg. Het was voor de zoveelste keer slecht weer: de temperatuur viel mee maar het waaide hard en het miezerde soms een beetje. Door de wind was het niet mogelijk om met de lange stok te vissen. Het risico op een kapotte hengel was te groot. Henry ving en paar mooie brasems waarmee de weegschaal 6.450 gram aangaf. Na 4 wedstrijden staat broer G. Jansen strak bovenaan de ranglijst. Hij wist ook nu weer een 3e plaats in de wacht te slepen. Totaal werd er door 14 vissers 20.560 gram gevangen. Voor de uitslagen en de tussenstand zie onder Wedstrijden, Uitslagen.