J. Dannenberg wint 5e wedstrijd

Zaterdag, 13 juni 2015

Jan Dannenberg heeft met overmacht de 5e wedstrijd van de zomercompetitie gewonnen. Het parcours was aan het Zwols kanaal bij Vroomshoop. Een prachtig water met veel, ook grote, vis maar o zo gevoelig. Je kunt er goed vangen maar het komt ook vaak voor dat je hard je best moet doen om een visje te vangen. Helaas was zaterdag 13 juni ook zo'n dag. Het was opnieuw slecht weer zoals de hele competitie al het geval is. Was het vrijdag nog 30 graden met volop zon, zaterdag amper 20 graden met veel wind en de nodige regen. Als dan de vangsten ook nog tegenvallen is het geen pretje om aan de waterkant te zitten. J. Dannenberg op de kopstek trok zich er niks van aan en won met ruim 7 kilo. 2e werd good-old Appie met 1.370 gram. Met nog 1 wedstrijd te gaan staat Gerd Jansen op kampioenkoers, alleen Jan Dannenberg kan hem nog inhalen maar met de laatste wedstrijd in de IJssel voor de boeg (waar Gerd altijd goed vist) is die kans niet zo groot. Voor de uitslag, de tussenstand en de tussenstand met aftrek van het slechtste resultaat en wat foto's zie onder Wedstrijden, Uitslagen.