Fotowedstrijd jeugd t/m 15 jaar

Maandag, 13 juli 2015

De schoolvakanties zijn weer begonnen. Tijd om weer te gaan vissen. Ook dit jaar organiseren we weer een vakantiefoto wedstrijd voor onze jeugd t/m 15 jaar. Of je nu in Rijssen blijft of heel ver weg gaat, je neemt natuurlijk je hengel mee. Plaats je mooiste, gekste, coolste visfoto die je deze vakantie gemaakt hebt op deze facebookpagina of mail hem naar onsvermaakrijssen@gmail.com, dan zorgen wij dat de foto geplaatst wordt. Vermeld bij de foto waar deze gemaakt is en wat extra info over de stek, aas etc. De mooiste 3 foto's ontvangen een mooie prijs. Inzenden van foto's kan tot 30 augustus 2015. Veel succes.