Rijssen wint de onderlinge viswedstrijd van Enter in 2015

Dinsdag, 8 september 2015

Viswedstrijd HSV “Zumpke uit Enter en HSV “ons Vermaak” uit Rijssen. Rijssen wint de onderlinge viswedstrijd van Enter in 2015. Zaterdag 5 september werd in het Twentekanaal bij Eefde de wedstrijd om de Rabo cup tussen Enter en Rijssen gehouden.

Het weer werkte deze dag niet mee tijdens de wedstrijd kregen we een aantal fikse regenbuien over ons heen, samen met de west noord westen wind had dit tot gevolg dat de vissen ook niet wilden bijten. Alleen de grondels wilden wel bijten zodat iedereen wel een paar visjes kon laten wegen. Maar ondanks dit alles was het toch weer een mooie wedstrijd die met dank aan onze sponsoren weer echt geslaagd is.

De sponsoren  van deze dag waren:
•Rabobank Rijssen – Enter.
•Aan de Stegge Presolid home BV.
•Bramer BV.
•Akor Bouw BV.
•Bruggink Conservering.
•Braamhaar Aanhangwagens.
•Dissel Installatie techniek BV.
•Witzand Bouwmaterialen BV.
•Probin Goor
•Oude Mulders autobedrijf.
•Lammertink Schilders
•Hovek Projectinrichting BV.
•Jansen en Jansen Vriezenveen.
•Emte Enter.
•HSV “Zumpke” Enter.
•HSV ‘Ons Vermaak”Rijssen.
•Hengelsport Rijssen.

Er was door Hengelsport Rijssen een prijs uitgeloofd voor de grootste vis, deze werd gewonnen door Erik Nijland met een mooie winde van 2070 gram.