Jan Dannenberg wint 4e wedstrijd in de zwaaikom

Maandag, 23 november 2015

Jan Dannenberg heeft de 4e wedstrijd van de wintercompetitie in de zwaaikom bij de Waarbeek gewonnen. De weken voorafgaand aan de wedstrijd werd er goed gevangen maar door de overgang naar het winterweer was het zaterdag 21 november schrapen om een visje te vangen. Bijzonder jammer maar dat is de gril van de natuur. Jan ving het mooie gewicht van 6.290 gram en zet mede door de 4e plaats van G. Baan en doordat G. Jansen een nul moest noteren, een mooie stap op weg naar het kampioenschap. Voor de uitslag, de tussenstanden (ook met aftrek van het slechtste resultaat) en wat foto's zie onder Wedstrijden, Uitslagen.