Harmen van den Akker wint 1e jeugdwedstrijd

Woensdag, 6 juni 2012

Na heel veel regen overdag, scheen ’s avonds bij de eerste jeugdwedstrijd van 2012 een heerlijk zonnetje. 17 deelnemers waren gekomen om mee te doen aan de wedstrijden.

Ondanks het mooie weer vielen de vangsten wat tegen. Waarschijnlijk omdat er maandag en dinsdag ook al wedstrijden waren geweest en de vis misschien wel wat verzadigd was.

Hoe dan ook, de kop is eraf.

Let op volgende week begint de wedstrijd niet om 19.00 uur maar om 18.45 uur. Dit omdat er een aantal vissers zijn, die graag de EK-wedstrijd Nederland-Duitsland willen zien.

Klik hier voor de uitslag.