A. Schreurs wint ook de 2e wedstrijd

Zaterdag, 7 mei 2016

De wedstrijd aan de IJssel op zaterdag 7 mei is er één om snel te vergeten. Er werd bijzonder slecht gevangen en er vielen aardig wat nullen onder de cracks. Was de IJssel en paar weken geleden nog top, nu was het gewoon helemaal niks. Het weer was prachtig, zomers zelfs, daar lag het zeker niet aan. Bijzonder jammer want de Ijssel is een wedstrijd waar door de meeste vissers naar uit wordt gezien. Maar als je 5 uur lang naar de top kijkt tot je er scheel van kijkt en geen enkele beet ziet, ben je er wel klaar mee. De enige waarop de malaise geen vat had, was A. Schreurs. Hij won ook deze tweede wedstrijd overtuigend met 5.830 gram en ligt een straatlengte voor op de concurrentie. Goede tweede was J. Dijkink met 440 gram. Totaal werd er nog geen 7 kilo gevangen, gauw vergeten dus. Voor de uitslag, tussenstand en wat foto's zie onder Wedstrijden, Uitslagen.