G. Baan wint 3e wedstrijd zomercompetitie

Zaterdag, 21 mei 2016

De wedstrijd aan de IJssel was slecht maar de volgende aan het Vroomshops kanaal was qua gewicht nog minder. Het is slecht vangen in deze periode, dat merkten we ook vandaag. Je moest echt je best doen om een keertje beet te krijgen en van de nul af te komen. Jammer maar het is niet anders, gelukkig was het wel lekker weer. Dat vergoedt het leed dan nog een beetje. Winnaar werd G. Baan op de kopstek stroomafwaarts met 2.680 gram. Tweede werd Erik Nijland met 1.510 gram en Maurits Langenhof werd keurig derde met 1.090 gram. Het klassement ligt nu weer wat meer open doordat A. Schreurs een slechte dag had. Hij leidt nog wel royaal maar kan zich gen echte missers meer veroorloven voor het kampioenschap. Voor de uitslag, tussenstand en wat foto's zie onder Wedstrijden, Uitslagen.