Roy Brinks wint 4e wedstrijd zomercompetitie

Woensdag, 1 juni 2016

De 4e wedstrijd van de zomercompetitie op dinsdagavond 31 mei is gewonnen door Roy Brinks. We visten een thuiswedstrijd aan de visvijver aan de Nijverdalseweg. Na de tegenvallende vangsten van de voorgaande wedstrijden werd er nu redelijk tot goed gevangen. Alleen de brasems deden het nog wat voorzichtig. Deze keer was er geen enkele 'nul', al zaten sommigen er wel dichtbij. Er waren 17 deelnemers, ook een paar meer dan de voorgaande wedstrijden. Blijkbaar ligt de visvijver goed bij iedereen. Winnaar werd Roy Brinks met 3.940 gram, 2e G. J. ten Hove met 3.270 gram en 3e G. Jansen met 2.950 gram. Voor de uitslag, de tussenstand na 4 wedstrijden en wat leuke foto's -> kijk onder Wedstrijden, Uitslagen.