Tweede jeugdwedstrijd is gevist

Woensdag, 8 juni 2016

Onder gunstige weersomstandigheden is vanavond de tweede wedstrijd van de jeugd gevist. De vangsten waren over het algemeen goed te noemen met enkele uitschieters zowel naar boven als naar beneden. Vakwinnaars van deze avond zijn Milan Ligtenberg, Wouter Rietman en Hans Seppenwoolde. Heel knap gevist. Voor de vissers die weinig vis wisten te vangen het volgende advies: begin kort boven de bodem met vissen (ongeveer 2 cm) en als ze niet bijten ga dan telkens iets ondieper vissen tot je de vis hebt gevonden. En denk er aan bij elke inworp een klein beetje aas bij de dobber werpen, kleine maden zijn favoriet. De uitslagen staan op de site onder de wedstrijden. Volgende wedstrijd 15 juni.