Schoolviswedstrijd 2012

Zondag, 23 september 2012

Wilhelminaschool wint schoolviswedstrijd

De Julianaschool wint weer de schoolviswedstrijd 2012.

Het was een mooie morgen droog weer wel een beetje koud,maar de vis liet toch een beetje afweten mischien door het geronk van alle rally auto,s die de hele morgen langs de visvijver reden, werd er toch nog vis gevangen met als uitschieter de Julianaschool met 263 cm want de tweede plek, de Constantijnschool die hadden  maar 100 cm, Bjon Zwoferink werd de totale winnaar met 130 cm twede werd Yasmin Kreijkes 83 cm beiden van de Julianaschool en derde plek was voor Damian Sloofvan de Constantijnschool met 41 cm.

foto,s van deze morgen staan inde fotoalbum