Harmen Ligtenberg Winterkampioen 2016

Zaterdag, 10 december 2016

Harmen Ligtenberg is de Winterkampioen van Ons Vermaak 2016 geworden. In de laatste en afsluitende wedstrijd bij de Waarbeek werd hij 4e. Naaste concurrent Gert-Jan ten Hove werd 7e waardoor Harmen in de eindstand op 1 punt meer uit kwam, 192 om 191.

Na een aantal koude dagen met stevige nachtvorst aan het begin van de week, was het nu zacht en grijs weer. De vis was zeker in het begin niet los maar begon later op de morgen wat beter te bijten. Dagwinnaar werd G. Jansen met ruim 10 kilo vis, W. Danneberg werd 2e en G. J. Visscher 3e. Van de 15 vissers die vandaag meededen waren er 5 zonder vis.
Na afloop werden de prijzen uitgereikt in Het Witte Hoes en konden we ons tegoed doen aan een lekkere snertmaaltijd. We konden terugzien op een mooie competitie met wisselende vangsten.
Voor de uitslag, eindstand en wat foto's -> kijk onder Wedstrijden, Uitslagen.