G. Jansen wint 1e wedstrijd aan de Waarbeek

Zaterdag, 22 april 2017

Er hebben zich 15 deelnemers opgegeven voor de zomercompetitie 2017, waarvan er vandaag 13 meededen aan de 1e wedstrijd bij de Waarbeek in Hengelo. Het was koud en het waaide behoorlijk uit West/Noord-West, wat het inwerpen bemoeilijkte. Weinig vis zou je denken maar integendeel, er werd zeer goed gevangen. Totaal bijna 133 kilo, een gemiddelde van ruim 10 kilo per visser. Ik kan me niet herinneren dat we eerder een dergelijk gemiddelde hebben gehaald dus dit was echt top. Tuurlijk heb je dan nog toppers die daar weer dik bovenuit komen. Dagwinnaar werd G. Jansen met maar liefst 22,5 kilo , op korte afstand gevold door E Nijland met bijna 20 kilo en G. Baan als derde met ruim 14 kilo. Een prima start dus van deze zomercompetitie.
Voor wat foto's en de uitslagen -> zie Wedstrijden , Uitslagen