J. Dijkink wint wedstrijd Vecht bij Rheeze

Zaterdag, 6 mei 2017

De 2e viswedstrijd van de zomercompetitie 2017 was in de Vecht bij Rheeze. Na de goeie vangst bij de Waarbeek waren de verwachtingen hoog gespannen maar dat viel tegen. Er zat weinig stroming in de Vecht en de kenner weet dan dat het een moeilijke visserij wordt. En dat werd het, iedereen moest schrapen om een visje te vangen. Jammer maar dat is aan de andere kant ook het mooie van vissen, dat het zo onvoorspelbaar is. Mooi was wel dat Johan Dijkink voor het eerst een wedstrijd wist te winnen met een mooie platte van 2.200 gram, prima gedaan. Tweede werd W. Dannenberg met een platte van 2.020 gram, 3e werd knap N. van Dijke met 850 gram. Totaalgewicht was slechts 6.970 gram, een gemiddelde van 498 gram per visser. Bij de Waarbeek was het nog ruim 10 kg per visser!
Voor een fotoverslag, de uitslag en de tussenstand zie onder Wedstrijden, Uitslagen.