Roy Brinks wint 5e wedstrijd (Almelo-De Haandrik)

Zaterdag, 17 juni 2017

De 5e wedstrijd van de zomercompetitie werd opnieuw een prooi van Roy Brinks. Op de kopplek viste hij een mooi maaltje vis bij elkaar waarbij hij iedereen het nakijken gaf. Op de andere kop werd ook goed vis gevangen door A. Schreurs die 2e werd maar verder was het schrapen om een visje te vangen. De vis die gevangen werd bestond hoofdzakelijk uit baarzen. Zowel Erik Nijland als Wim Danneberg zaten er niet bij vandaag waardoor good-old G. Jansen weer opstoomt in het klassement. De volgende en laatste wedstrijd aan de visvijver zal uitmaken wie zich de nieuwe kampioen mag noemen.
Voor de uitslag, de stand na 5 wedstrijden, de stand na 5 wedstrijden met aftrek van het slechtste resultaat en uiteraard weer wat foto's -> kijk onder Wedstrijden, Uitslagen.