Junioren fotowedstrijd

Donderdag, 17 augustus 2017

Beste junioren, in het clubblad van 2016 hebben we geschreven dat we dit jaar weer een fotowedstrijd organiseren. Hiervoor kan je een mooie foto insturen. Deze foto moet dan wel visgerelateerd zijn, maar dat spreekt vanzelf. Het mag een foto van jezelf zijn met een mooie of juist lelijke vis, een stilleven aan het water of noem maar op. Zoek je mooiste foto uit en stuur die op naar ons email adres onsvermaakrijssen@gmail.com. Vermeld wel even duidelijk je naam en leeftijd. De wedstrijd is bedoeld voor jeugdleden van Ons Vermaak Rijssen. Het insturen kan in de maanden augustus en september, de foto mag dus gerust eerder zijn gemaakt. Uiterlijke inzenddatum is zaterdag 30 september 2017. Schrijf bij de foto waar je deze genomen hebt, en als er een zelfgevangen vis op staat ook kort hoe je die vis hebt gevangen, dus welke hengel, welk aas enzovoort. Het bestuur zoekt na 30 september de mooiste 3 foto’s uit, en de winnaars krijgen een mooie prijs. Deze zullen rond half oktober worden bekendgemaakt via de website en facebook, de winnaars krijgen ook persoonlijk bericht. Dus ik zou zeggen stuur in die foto's!