Schoolviswedstrijd 2017

Woensdag, 20 september 2017

De schoolviswedstrijd 2017 is gevist op zaterdag 16 september. Er deden in totaal 7 scholen mee voor de kampioensbeker. Er werd zeer slecht vis gevangen, het was peuteren om een visje. Toch is er door de deelnemers fanatiek gevist. Uiteindelijk wist de Haarschool met de eer te gaan strijken met in totaal 460 cm vis, gevolgd door de "In den Climtuin" met 111 cm. Derde was de Wilhelminaschool met 65 cm vis. De foto´s staan op de site.

Uitslag:
1 Haarschool             460 cm
2 In den Climtuin       111 cm
3 Wilhelminaschool    65 cm
4 Brekeldschool         54 cm
5 Ronde Maat            45 cm
6 Banisschool            36 cm
7 Constantijnschool   24 cm

Individueel is de winnaar Milan Ligtenberg met 319 cm, tweede is Jurian Brinks met 64 cm en derde Henk Nijkamp met 58 cm. Alle kinderen konden een prijsje uitzoeken. Graag tot volgend jaar!