A.J. Bruggink wint 4e viswedstrijd

Zaterdag, 18 november 2017

Was het de vorige keer nog supersuperslecht met allemaal nullen, deze keer op zaterdag 18 november was het wonderful goed. En dat in hetzelfde water alleen deze keer op de steigers van de jachthaven. Het weer was bar en boos maar de vis was massaal de haven in getrokken en dat maakte alles goed. Een bijzonder parcours, de steigers drijven op het water, de diepte kan daardoor variƫren. En diep was het, ruim 5 meter water er stond er maar liefst. Je moest wel opletten met de harde wind want als er wat in het water valt (bv een hengeldeel) dan ben je het kwijt. Arie Bruggink koos in tegenstelling tot alle anderen voor de feeder en bracht veel pieren. Dat zorgde ervoor dat hij in het laatste deel van de wedstrijd met 2 grote snoekbaarzen (!) en 2 dikke platten de winst naar zich toe trok met bijna 12 kilo. Tegen zoveel geweld konden de voornvissers niet op, die kwamen niet verder dan ruim 7 kilo. Totaal werd er 90 kilo gevangen, een gemiddelde van bijna 5,5 kilo per visser.
Voor de uitslagen, de tussenstand en een aantal mooie sfeerfoto's -> Zie onder Wedstrijden, Uitslagen.