Supenspannend einde competitie, Gerd Jansen kampioen

Zondag, 14 juli 2013

Het einde van de zomercompetitie van de senioren was bijzonder spannend. Er waren nog 3 kandidaten (G. Jansen, J. Dannenberg en G. J. ten Hove) die kampioen konden worden. Alles hing af van de uitslag van de laatste wedstrijd. J. Dannenberg viste een sterke wedstrijd en had lang hoop op de winst in de wedstrijd en het kampioenschap maar uiteindelijk bleek W. de Jager de dagwinnaar. J. Dannenberg werd 2e, G. J. ten Hove werd 3e en G. Jansen werd 6e. Na lang rekenwerk bleek dat ze alledrie op 241 punten kwamen waardoor het gewicht de doorslag zou geven. Daardoor werd Gerd Jansen de zomerkampioen 2013 van Ons Vermaak, van harte gefeliciteerd. Voor de uitslag en de eindstand, zie onder Wedstrijden, Uitslagen.

u