Cees Pongers wint bij de Waarbeek

Zaterdag, 23 november 2013

Cees Pongers heeft de 4e wedstrijd van de wintercompetitie gewonnen in de zwaaikom bij de Waarbeek. De vangsten vielen tegen en het was ook fris met de noordenwind op de kop. Dan is het ook moeilijk om strak 70 - 75 meter te gooien. Voor Cees echter geen probleem. Hij wist maar liefst 4 platten te vangen die hem de winst opleverden. Erik Nijland deed prima zaken voor het klassement door met een net vol voorns 2e te worden. Klassementsleider Jan Dannenberg werd 7e waardoor ze nu beiden 192 hebben maar Jan heeft een veel beter gewicht. Voor de uitslag, tussenstand en de tussenstand met aftrek van het slechtste resultaat zie onder Wedstrijden, Uitslagen.