Jan Dannenberg prolongeert titel winterkampioen

Zaterdag, 7 december 2013

Jan Dannenberg is de winterkampioen van Ons Vermaak 2013 geworden. Hij was dit in 2012 ook al en prolongeert hiermee dus zijn titel. Van harte gefeliciteerd. Erik Nijland had evenveel punten als Jan maar werd uiteindelijk tweede omdat Jan een beter totaalgewicht had. De laatste wedstrijd in de Waarbeek werd gewonnen door Gerard Baan die door dit goede resultaat beslag wist te leggen op de derde plaats in het eindklassement. De competitie werd met een lekker bord erwtensoep en een mooie prijsuitreiking met prachtige prijzen van Sensas afgesloten bij het Witte Hoes. Al met al kunnen we terugzien op een mooie en spannende wintercompetitie. Wij hopen jullie volgend jaar weer te zien bij de zomercompetitie. Voor de uitslag van de laatste wedstrijd en de eindstand zie onder Wedstrijden, Uitslagen. Op de foto de winnaar van de laatste wedstrijd Gerard Baan.