Jeugdviswedstrijden “Ons Vermaak”.

Maandag, 2 juni 2014

RIJSSEN - Hengelsportvereniging “Ons Vermaak” uit Rijssen organiseert in de maand juni 4 jeugdviswedstrijden.

Van de vier wedstrijden tellen er drie mee voor het eindklassement. Er mag dus een wedstrijd gemist worden. Na elke wedstrijd wordt de gevangen vis opgemeten, waarbij de winnaar van de wedstrijd 50 punten krijgt, de tweede plaats krijgt 49 punten enzovoort. Wie over drie wedstrijden de meeste punten haalt mag zich een jaar lang jeugdkampioen van Ons Vermaak noemen. Ook mogen de beste vijf meedoen met de korpswedstrijden voor de jeugd.

De jeugdviswedstrijden worden gehouden op de woensdagavonden 4, 11, 18 en 25 juni. De wedstrijden duren van 19.00 tot 20.30 uur, en een half uur voor elke wedstrijd wordt er geloot voor een plaatsnummer. De vissertjes dienen hun eigen materiaal en voer mee te brengen. Het gebruik van een leefnet tijdens de wedstrijd is noodzakelijk.

De jeugdviswedstrijden worden georganiseerd aan de visvijver gelegen op de hoek van de Nijverdalseweg en de Morsweg. De wedstrijden zijn voor leden van Ons Vermaak tot 15 jaar, en deelname is gratis. Opgave kan via onsvermaakrijssen@gmail.com of voorafgaand aan de wedstrijden.

De prijsuitreiking is op vrijdagavond 27 juni om 19.00 uur in Speeltuin Irene, gelegen aan de Vennekesgaarden in Rijssen. Voor alle vissers is er prijs! Ook worden er deze gezellige avond nog enkele ronden Bingo gespeeld met mooie prijzen.