H. Hakkert wint 5e wedstrijd aan Zwolskanaal

Zaterdag, 14 juni 2014

H. Hakkert heeft de 5e wedstrijd van de zomercompetitie voor senioren gewonnen. De strijd vond plaats op zaterdag 14 juni aan het Zwolskanaal bij Vroomshoop. De vangsten vielen erg tegen. Een paar weken geleden werd er volop brasem gevangen, nu niet een. Oorzaak was waarschijnlijk de koude noordenwind. De vis zat er wel maar aasde niet. De uitslag lag dan ook dicht bij elkaar. Alleen H. Hakkert had een mooie zeelt die hem de winst bracht met 1.625 gram. Tweede werd G. Baan met 1.555 gram die daarmee zijn koppositie in het klassement verstevigde ook omdat G. Jansen een mindere dag had. Voor de uitslag en de tussenstand na 5 wedstrijden en de tussenstand met aftrek van het slechtste resultaat, zie onder Wedstrijden, Uitslagen.