Spanning bij jeugd te snijden met nog 1 wedstrijd te gaan.

Dinsdag, 17 juni 2014

De jeugdwedstrijden zijn dit jaar ongekend spannend. In de laatste wedstrijd volgende week kunnen nog maar liefst 10 vissers kampioen worden. Dit zijn de eerste 7 van de stand na 3 wedstrijden, maar ook Marijn Immink, Niek Rozemuller en Maurits Langenhof zijn nog niet uitgeschakeld. Deze laatste heeft zelfs de minste verliespunten omdat hij als enige 2 wedstrijden gewonnen heeft.

Wat de vangst betreft was deze 3e wedstrijd tot nu toe het beste. 39 vissers vingen samen 48 meter en 43 centimeter. Dit is een prima prestatie.

Nu op naar volgende week woensdag. Er zijn nog 10 kanshebbers voor de titel. Helpers weg, wie wordt de kampioen van 2014?

Klik hier voor de uitslag en de stand.