Spannend slot jeugdwedstrijden

Woensdag, 25 juni 2014

De jeugdwedstrijden waren dit jaar tot het eind toe spannend. Het zat zo dicht bij elkaar dat er de laatste wedstrijd nog 10 vissers kampioen konden worden. En of dat nog niet genoeg was, toen het op het rekenen aankwam bleek het kampioenschap uiteindelijk op 2 centimeter beslist. Omdat het zo close was zijn de kaarten maar liefst door 3 bestuursleden geteld en herteld.

Milan Ligtenberg versloeg in de laatste wedstrijd in vak A Maarten Wessels met 671 centimeter tegen 669 centimeter. Dit was goed voor het kampioenschap, ook al omdat in vak B Maurits Langenhof met 39 punten niet hoog genoeg in de uitslag kwam.

Het waren al met al 4 leuke wedstrijden,met veel deelnemers en supporters langs de waterkant. Het weer was goed en ook de vangsten mochten er zijn. Zo werd er in de laatste wedstrijd maar liefst 78 meter en 68 centimeter gevangen. En dat is voor anderhalf uur vissen heel veel.

Voor de vissers wacht nu nog de prijsuitreiking. Aanstaande vrijdag 27 juni worden jullie verwacht in speeltuin Irene.Er is voor iedere deelnemer een prijs en er worden een aantal rondes bingo gespeeld waar ook nog prijzen mee gewonnen kunnen worden. De feestavond begint om 19.00 uur.

Klik voor de uitslag van wedstrijd 4 en de eindstand HIER.

Let op!!!! Als in de uitslag 2 vissers gelijk zijn geĆ«indigd wordt er eerst gekeken naar het puntental van de slechtste wedstrijd. Is dat ook gelijk, dan pas geeft het aantal centimeters de doorslag.