G. Jansen wint 6e wedstrijd aan de IJssel

Zaterdag, 28 juni 2014

G. Jansen heeft de 6e en laatste wedstrijd van de zomercompetitie 2014 gewonnen. De wedstrijd was aan de IJssel bij het pontje van Olst (Welsum). Het weer was prima, van de voorspelde plensbuien kwam gelukkig niks terecht. Helaas was de vangst bijzonder matig. Het was hard werken om een beet te krijgen en er waren 3 personen die geen vis konden laten wegen. G. Jansen viste zeer efficiƫnt, hij verzilverde alle 3 beten in 3 platten met een totaalgewicht van bijna 5 kilo. G. Baan werd 4e en stelde daarmee het kampioenschap veilig (lees hierover meer in het andere bericht op de website). Voor de uitslag van de 6e wedstrijd en de eindstand, zie onder Wedstrijden, Uitslagen.