G. Baan zomerkampioen 2014

Zaterdag, 28 juni 2014

Gerard Baan is de zomerkampioen 2014 van de senioren. Hij stond de laatste wedstrijd al 6 punten voor waardoor hij relaxed aan de wedstrijd kon meedoen. G. Jansen maakte het nog spannend door de laatste wedstrijd te winnen maar Gerard werd 4e waardoor hij uiteindelijk 3 punten voorsprong overhield. Van de 6 wedstrijden telden de 5 beste resultaten voor het eindklassement. Gerard Baan wist 242 punten bij elkaar te vissen met het totaalgewicht van 10.460 gram. Gerard van harte gefeliciteerd met het behaalde kampioenschap. De einduitslag van de zomercompetitie 2014 is te zien onder Wedstrijden, Uitslagen bij de wedstrijd IJssel pontje Olst.