Prijsuitreiking zomercompetitie senioren en jeugd

Donderdag, 4 september 2014

Op vrijdag 12 september 2014 is het weer zo ver. De jaarlijkse prijsuitreiking van de in de zomer gehouden wedstrijden van hengelsportvereniging “Ons Vermaak”. Tijdens deze avond zullen de prijzen uitgereikt worden aan de winnaars van de seniorenwedstrijd. De eerste 5 in de einduitslag van de jeugdwedstrijden ontvangen dan hun beker. U en eventueel u partner of vrienden zijn vanaf 19.00 uur van harte welkom. Net zoals vorig jaar is de locatie het gebouw van speeltuin Irene aan de Vennekesgaarden 60a in Rijssen. De traditionele gehaktballen en zoute haringen hebben we reeds weer ingeslagen. Laat ons er niet mee zitten. Naast het uitreiken van de bekers en prijzen zal er ook weer een grandioze bingo georganiseerd worden met prachtige prijzen. Reden te meer om de datum van 12 september alvast in u agenda te noteren. Wij rekenen op u komst. De wedstrijdcommissie van “Ons Vermaak”