Over ons

Welkom op de website van de Hengelsportvereniging “Ons Vermaak” te Rijssen. Wij hopen met deze website de informatie aan onze leden nog meer te kunnen verbeteren.

“Ons Vermaak” behartigt de belangen van ongeveer 1.950 leden. Deze leden komen voor het overgrote deel uit Rijssen en directe omgeving.

“Ons Vermaak” is lid van Sportvisserij Oost-Nederland en van Sportvisserij Nederland. Door deze samenwerking op regionaal en landelijk niveau is het mogelijk dat onze leden kunnen vissen in ongeveer 90% van het water in Nederland.
De vereniging beschikt over een eigen visvijver aan de Nijverdalseweg.

“Ons Vermaak” kent enkele commissies. Zij zijn een belangrijke schakel bij alle activiteiten. Een overzicht van de commissies en de samenstelling daarvan vindt u op de pagina Bestuur en Commissies.