Uitslag jeugdviswedstrijd “Ons Vermaak”.

Donderdag, 17 september 2020

Met uitbreiding van de regels die normaal al gelden voor een jeugdwedstrijd kon zaterdag 12 september de jeugdwedstrijd worden gevist. Er was veel animo voor gezien de opkomst van ruim 80 vissertjes die zich vooraf hadden aangemeld. Op donderdag waren met behulp van een bingomolen de pleknummers “geloot” en doorgegeven zodat zaterdag iedereen rechtstreeks naar zijn of haar plek kon gaan. We hadden er prachtig weer bij en de vis liet zich ook goed vangen. We hebben gevist in 2 leeftijdsklassen, jeugd tot en met 12 jaar en jeugd 13 tot en met 16 jaar. Bij de jongste categorie was de winnaar Erik Visscher gevolgd door nummer twee Lisette Kalkman en de derde plaats voor Bram ter Harmsel. Kampioen bij de jeugd van 12 t/m 16 werd Jan Arne van Asselt met een hele knappe 120 stuks in 3 uurtjes tijd. Tweede was hier op slechts 20 cm afstand Josanne Goorman en derde werd Jurian Brinks. Allen hartelijk gefeliciteerd. De prijzenpot was dit jaar zeer groot te noemen en alle vissers gingen met een prachtige prijs naar huis. We hopen volgend jaar weer onze “normale” wedstrijden te kunnen vissen. Allen hartelijk dank voor de gezellige dag!