Lezing Jan van de Bovenkamp

Dinsdag, 26 februari 2019 (19:00)

Speeltuin Irene, Vennekesgaarden

RIJSSEN - Hengelsportvereniging “Ons Vermaak” uit Rijssen organiseert samen met Jan van de Bovenkamp een gezellige avond. Voor velen in de hengelsportwereld is Jan van de Bovenkamp geen onbekende. Hij heeft zijn sporen dan ook al ruimschoots verdiend en is zeer actief in het meedoen aan viswedstrijden als ook in het overbrengen van zijn kennis aan zowel jong als oud. Hij is actief in diverse besturen en met het coachen van vistalent. Wij zijn dan ook erg blij dat we samen met Jan een gezellige avond kunnen organiseren en wel op dinsdag 26 februari. Jan zal deze avond een lezing houden over hoe je een visdag of wedstrijd kan aanpakken. Dit begint met de voorbereidingen voor die dag, zoals de keuze van plek, voer, materiaal enzovoort. Dan de dag zelf hoe je dit zo effectief mogelijk kan aanpakken om vis te gaan vangen, en tot slot het afsluiten van die dag in positieve of negatieve zin. Wie Jan al eerder heeft gehoord weet dat hij zeer boeiend kan vertellen. De avond is vooral ook geschikt voor jeugdleden omdat Jan ook hier veel praktische tips kan geven. De avond wordt gehouden op dinsdag avond 26 februari 2019 in Speeltuin Irene aan de Vennekesgaarden in Rijssen. Inloop is om 19.00 uur, aanvang van de lezing om 19.30 uur. De avond is vrij toegankelijk voor (jeugd)leden van Ons vermaak uit Rijssen.