Jeugdcursus avond 2

Dinsdag, 23 april 2019 (19:00)

Speeltuin Irene

De jeugdviscursus wordt gehouden op de dinsdagavonden 16 en 24 april in Speeltuin Irene aan de Vennekesgaarden in Rijssen. De derde avond is op 7 mei en wordt gehouden aan de visvijver gelegen op de hoek van de Nijverdalseweg en de Morsweg. Alle avonden beginnen om 19.00 uur en duren tot ongeveer 20.45 uur. De deelnemers krijgen een informatiepakket mee naar huis. De cursus is bedoeld voor jongens en meisjes van 10 tot en met 13 jaar. Het deelnemen aan de jeugdviscursus is voor jeugdleden van Ons Vermaak gratis. Niet-leden kunnen voor of tijdens de cursus lid worden door het aanvragen van een Jeugdvispas. Deze Jeugdvispas kost slechts 8,50 euro, en kan worden aangevraagd via www.onsvermaakrijssen.nl of bij de verkooppunten Hengelsport Rijssen en Rosman Diervoeders. Er is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar, aanmelding is op volgorde van binnenkomst. Aanmelden of meer informatie kan door een bericht te sturen naar onsvermaakrijssen@gmail.com. Vermeld bij de aanmelding de roep- en achternaam, het adres, de leeftijd en of de deelnemer al een jeugdvispas heeft van Ons Vermaak Rijssen. Aanmelden vóór 6 april 2019.