Schoolviswedstrijd 2019

Zaterdag 29 juni is de jaarlijkse schoolviswedstrijd gevist. In tegenstelling tot voorgaande jaren hebben we besloten om het nu in juni te laten plaatsvinden, omdat het de laatste jaren erg kort na de zomervakantie was gepland wat problemen met de planning gaf.

Vijf schoolteams hebben meegevist en er werd redelijk goed vis gevangen. Winnaar was dit jaar de Haarschool met 841 cm vis met een team van 4 personen. De tweede plaats was voor de Brekeldschool met 572 cm en de derde plaats voor de kampioen van 2018 In den Climtuin. De Wilhelminaschool had 277 cm vis en de Constantijschool 2 cm minder, 275 cm. Alle scholen prima gevist.

Individueel was een dame de heren de baas. Amber ten Hove van de Climtuin wist 39 visjes met een lengte van in totaal 340 cm te vangen. Een knappe prestatie in anderhalf uur!. Erik Visscher van de Brekeldschool was tweede met 338 cm vis en Jurian Brinks van de Haarschool derde met 331 cm vis. Alle drie op minder dan 10 cm verschil.

Jasper Vossebelt wist nog een brasem van 57 cm te vangen.

De foto's staan op de site.

Datum (en tijd) Zaterdag 29-06-2019 08:30 uur
Uiterlijke inschrijfdatum