Roy Brinks wint 5e wedstrijd en is winterkampioen 2019

Zaterdag, 30 november 2019

Roy Brinks heeft de 5e en laatste wedstrijd van de wintercompetitie in de Zwaaikom bij de Waarbeek gewonnen. Hij ving 5 kilo voorns. Hij sloeg daarmee een dubbelslag want hiermee werd hij met afstand de winnaar van het eindklassement en dus de nieuwe winterkampioen 2019. Van harte gefeliciteerd. Extra knap omdat hij 1 wedstrijd niet mee heeft gedaan. De vangsten vielen vandaag helaas opnieuw tegen. Of het door de nachtvorst kwam of dat de vis er gewoon niet zat: er werden alleen wat voorns, baarzen en grondels gevangen en geen enkele brasem. Dat hebben we ook wel eens heel anders meegemaakt. 2e vandaag werd Harmen Ligtenberg en 3e Gerard Baan. De prachtige prijzen werden onder het genot van een stevige erwtensoep uitgereikt bij Het Witte Hoes.
Voor de uitslag, het eindklassement en een mooi fotoverslag -> Zie onder Wedstrijden, Uitslagen.
Bedankt voor het meedoen en tot de volgende keer.