Opgave Wintercompetitie Ons Vermaak

Woensdag, 24 september 2014

Wintercompetitie 2014

De competitie bestaat uit vijf wedstrijden die gehouden worden op de onderstaande data:

1e wedstrijd   11 okt     Zwolskanaal Vroomshoop
2e wedstrijd   25 okt     IJssel overzijde bij pont van Olst
3e wedstrijd   8 nov      IJssel overzijde bij pont van Olst
4e wedstrijd   22 nov    Twentekanaal zwaaikom Waarbeek
5e wedstrijd   6 dec      Twentekanaal zwaaikom Waarbeek

Bij de 2 wedstrijden aan de IJssel bij Olst wordt de helft van het vak gewisseld, dus de 1e helft van de vissers die bij de 1e wedstrijd vooraan zit zal bij de 2e wedstrijd in de achterste helft loten. (hierbij wel de opmerking dat de uitslag als 1 vak blijft gelden

Opgave en inschrijfgeld a € 17,50 voor alle wedstrijden via Gerard Baan. Jeugd van 15 of 16 jaar kunnen gratis deel nemen aan deze wedstrijden, maar moeten zich wel laten inschrijven. Alle wedstrijden zijn op gewicht op alle maten. Van de 5 wedstrijden tellen er 4 voor het klassement.

De wedstrijden zijn van 9.00 uur tot 14.00 uur. De kaarten worden uitgereikt vanaf 8.00 uur aan het water ter plaatse. Op de dag van de laatste wedstrijd worden onder de snertmaaltijd de prijzen uitgereikt bij café-restaurant “Het witte hoes.

Het wedstrijd reglement van “Ons Vermaak “wordt gehanteerd