17-4 Opgeven zomercompetitie senioren

Vrijdag, 10 april 2015

Vrijdag 17 april van 19-20 uur kun je je in het restaurant van de Reggehal weer opgeven voor de zomercompetitie van de senioren. We hebben dit jaar weer 6 prachtige wedstrijden die onder het kopjes Wedstrijden op deze pagina staan. Om de kosten hoef je het niet te laten: Inschrijfgeld 15 euro voor alle wedstrijden, 4 euro per losse wedstrijd. Inschrijfgeld tot 18 jaar : 3 euro voor alle wedstrijden. Daarbij is natuurlijk ook erg gezellig en je bent lekker gezond buiten bezig; goed tegen de stress. Opgave kan ook telefonisch bij G. Jansen (0548-519924) of G. Baan (0548-514864).