3e wedstrijd senioren, weinig vis, GJ Visscher wint

Zaterdag, 23 mei 2015

De 3e viswedstrijd van de senioren op zaterdag 23 mei was gewoon slecht te noemen. Het Overijssels kanaal bij Hancate is een prachtig water met veel grote vis maar die lieten zich niet zien. Een koude noordenwind was waarschijnlijk de oorzaak. Ook de mooiere voorns waren niet te vangen. Het was alleen kleine vis wat de klok sloeg en dan nog met de grootste moeite. Alleen op de beide kopstekken werden grote vissen gehaakt. Jansen op nr 12 verspeelde 2 zeelten in de plompbladeren. GJ Visscher op nr 1 wist wel een zeelt te vangen en won zo de wedstrijd met 2.890 gram. Totaal werd er door 12 vissers maar 7.520 gram gevangen. Gauw vergeten dus. Voor de uitslagen en wat foto's zie onder Wedstrijden, Uitslagen.