Jan Dannenberg winterkampioen 2015 en winnaar 5e wedstrijd

Zaterdag, 12 december 2015

Jan Dannenberg won zaterdag 12 december de laatste wedstrijd van de wintercompetitie 2015 en werd daarmee winterkampioen 2015. En terecht, hij wist maar liefst 3 van de 5 wedstrijden te winnen en werd 1 keer vierde.
Er deden 19 vissers mee aan de laatste wedstrijd. Het weer was goed, het bleef de hele wedstrijd droog en de zon scheen regelmatig. Daarbij werd er plaatselijk heel behoorlijk vis gevangen dus we mochten zeker niet mopperen. Jan Dannenberg won de wedstrijd met 13.940 gram, tweede werd Wim Danneberg met 9.120 gram en derde Gerard Baan met 6.440 gram.

Traditioneel werden de prijzen uitgereikt onder het genot van een lekker bord erwtensoep. De prachtige prijzen werden door Erik Nijland bij Sensas geregeld waarvoor hartelijk dank. Jan Dannenberg kreeg de beker en de felicitaties die horen bij het kampioenschap. Hij werd 1e met 197 punten en 27.110 gram. Tweede in de eindstand werd G. Baan met 192 punten en 18.410 gram, derde W. Danneberg met 188 punten en 15.100 gram.
Al met al kunnen we terug kijken op een geslaagde en gezellige wintercompetitie met een mooie deelname van 21 personen.

Voor de uitslagen, eindstand en foto's zie onder Wedstrijden, Uitslagen.