Laurens Pluimers leider na 2 wedstrijden

Donderdag, 14 juni 2012

Na 2 wedstrijden gaat Laurens Pluimers met 2 x 50 punten aan de leiding bij de jeugd. Met 332 cm was hij winnaar in vak A. De totale winnaar van deze 2e wedstrijd was Rick Boerman. Met maar liefst 674 cm wist hij vak B te winnen. Foto,s staan in fotoalbum.

In totaal wisten 22 vissers 40 meter en 91 centimeter te vangen. Dat is een zeer goed resultaat.

Van mijn kant nog even de opmerking dat niet Nederland-Duitsland, maar een gebroken elleboog de oorzaak er van is geweest dat de uitslag een dag later dan normaal op de site is geplaatst.

Voor de uitslag klik hier.

Let op, de stand en uitslagen staan op de 2e bladzij. Het beste kun je bij junioren een vinkje zetten. Je ziet dan alleen de uitslagen die voor jullie interessant zijn.