G. Baan wint 5e wedstrijd in IJssel bij Olst

Zaterdag, 23 juni 2012

Gerard Baan heeft de 5e wedstrijd gewonnen aan de IJssel bij Olst. De vangsten waren niet best maar toch werden er de nodige vissen gevangen waarvan Gerard uiteindelijk de beste bleek te zijn. G. Jansen heeft zijn koppositie met een 2e plaats verder verstevigd; het kampioenschap kan hem bijna niet meer mislopen. De uitslagen, de tussenstand na 5 wedstrijden en de stand met aftrek van het slechtste resultaat zijn te zien onder de uitslagen bij de wedstrijden. Op de foto: D. Flierman in actie aan de IJssel.