Derde jeugdwedstrijd gevist

Woensdag, 22 juni 2016

Vanavond is met prima weersomstandigheden de derde wedstrijd gevist. Het begint nu spannend te worden. Zijn er nog vissers die Milan kunnen kloppen of wordt hij de nieuwe jeugdkampioen? Alles is nog mogelijk. Winnaars in hun vak van vanavond zijn Niek Pluimers, Peter Visscher en Jurian Brinks. Volgende week woensdag 29 juni dus een extra avond voor de vierde wedstrijd. Zoals jullie al wel weten is de prijsuitreiking op 1 juli in speeltuin Irene. We beginnen om 7 uur en het duurt tot 9 uur. We gaan de prijsuitreiking dan houden en tussendoor spelen we een paar rondjes bingo. Voor een natje en droogje wordt gezorgd. Deze avond is vanwege de grote opkomst en de beperkte ruimte alleen bedoeld voor de vissertjes. Aan deze avond zijn geen kosten verbonden.