Karperwedstrijd op De Leeghte

Zaterdag, 1 oktober 2016

Zaterdag 1 oktober is er een onderlinge wedstrijd gevist op de commerciƫle vijver bij De Leeghte. Uiteindelijk deden er 15 personen mee, zowel beginnelingen als meer ervaren vijvervissers. Het weer zat goed mee en er werd gevist van 10 tot 3 uur. Allen wisten meerdere vissen te vangen, maar Milan Ligtenberg gaf iedereen het nakijken. Hij ving maar liefst 33,6 kg vis. Tweede was verrassend Johan Dijkink met 21,4 kg en Harmen Ligtenberg werd derde met 21 kg vis. Het was een zeer geslaagde dag welke zeker voor herhaling vatbaar is. Mede mogelijk gemaakt door een aantal sponsors welke prijzen beschikbaar stelden en Arie Bruggink die spontaan de balletjes tussen de middag sponsorde.