G. J. ten Hove wint 4e wedstrijd wintercompetitie

Zaterdag, 19 november 2016

Zaterdag 19 november was al weer de 4e wedstrijd van de wintercompetitie, nog 1 wedstrijd en dan zit het er al weer op. Het was koud en soms een beetje miezerig maar over het geheel viel het weer mee. De vangsten waren wisselend: vooraf werd gedacht dat de vis aan de Enschedese kant gevangen zou worden, het bleek vooral de andere kant te zijn. G. J. ten Hove werd 1e met 5.710 gram, tweede werd J. Dannenberg met 4.850 gram en derde H. Ligtenberg met 4.150 gram. In de stand na 4 wedstrijden staat J. Dannenberg bovenaan. De volgende en laatste wedstrijd, opnieuw bij de Waarbeek, zal uitmaken wie de winterkampioen van 2016 wordt.
Voor de uitslag, de tussenstand en de tussenstand met aftrek van het slechtste resultaat en wat mooie foto's -> kijk onder Wedstrijden, Uitslagen.