Uitslag koppelwedstrijd dd 27 mei 2017

Dinsdag, 30 mei 2017

De uitslag van de koppelwedstrijd van zaterdag 27 mei - de Nationale Hengeldag - staat op de site, evenals de gemaakte foto's. De wedstrijd werd onder prima weersomstandigheden gevist, alleen werkte de vis niet echt mee. In totaal streden 30 koppels om de winst, en werden heel verrassend het jeugdkoppel Robin ter Harmsel - Aron Lekkerkerker winnaar met maar liefst 815 cm vis. De tweede plaats was voor het duo Wim Brinks - Pluimers junior met 402 cm en de derde plaats voor Harmen en Milan Ligtenberg met 392 cm. Zo zie je maar dat iedereen mee kan doen aan deze wedstrijden en ook voor de winst kan gaan. De prijzen werden uitgereikt door Gerard Lankamp, en iedereen had prijs.